Followers

Tuesday, June 12, 2012

TESTIMONI DARI SAYA SENDIRI

Alhamdulillah. setelah 3 hari mengguna produk dari DNA NETWORK, saya tidak lagi merasa keletihan yang sebelum ini terasa tersangat letih apabila di waktu petang masa di pejabat. Luka pada tangan saya telah menunjukkan kering. Mata kelihatan segar.

Tunggu lagi testimoni dari diri saya sendiri

Wah pagi pagi tengok kaki lain macam je. Rupa2 nya bekas gout di kaki dah susut. Alhamdulillah. (16/06/2012)

Pagi ni aku tidak letih dan tidak mengantuk bila bangun dari tidur.  Biasanya kemalasan yang melampau bila nak bangun tidur untuk pergi kerja (18/6/2012)

Pagi tadi gi kpj selangor. cek telinga. doktor kate telinga aku dah baik. sebab kencing manis dah kontrol. alhamdulillah. semenjak aku minum DNA WALIT STEVIA DAN GINSENG ni, kesihatan aku bertambah pulih. (27/6/2012)

Sakit bisul saya tidak lagi kelihatan. (1.7.2012)

No comments:

Post a Comment