Followers

Saturday, June 23, 2012

TESTIMONI

testimoni dari ibu saya. PN SHAH'REYAH BT SHAHIR
setelah menggununakan DNA ENERGY WALIT STEVIA. lutut dan sendi sudah tidak sakit lagi. dulu selalu menggunakan ubat tahan sakit. sekarang tidak perlu menggunakan ubat tahan sakit. kencing manis sudah terkawal. (23/6/2012).


Badan makin sihat dan cergas setelah mengguna produk DNA ENERGY WALIT STEVIA DAN WALIT GINSENG. mata sudah terang berbanding dulu menggunakan cermin mata. produk hebat ini memang berkesan dan bagus untuk keluarga saya. terima kasih DNA NETWORK
(MOHAMAD SHAH BIN ABU) (23/6/12
)




pagi2 bangun lutut sakit. setelah minum DNA ENERGY WALIT STEVIA DAN WALIT GINSENG, dalam setengah jam lutut sudah reda sakit. dan boleh buat kerja yang dikehendaki. 
(AMIRRUDIN)  (24/6/2012) 


En. Manaf bin Basiron
Terima kasih kepada DNA ENERGY kerana saya sudah tidak lagi mengalami mati pucuk. Dan rasa2nya saya sudah boleh kahwin lagi satu  (26/6/2012)


En. Sulaiman bin Ismail
Semalam batu karang saya keluar macam pasir sejak minum produk DNA ENERGY (26/6/2012)


Pn. Alizah bt. Jaafar
Badan lebih ringan dan cergas setelah seminggu saya minum DNA WALIT STEVIA/WALIT GINSENG. Pembuangan air besar dan kecil lawas dan lancar. (10/7/2012)


En. Mohd Norsham b. Che Yahaya
Saya seorang pegawai swasta di sebuah syarikat di Selangor. Sebelum saya minum DNA ENERGY WALIT STEVIA/WALIT GINSENG, saya mengalami keletihan dan tidak cergas untuk bekerja. Setelah saya minum DNA ENERGY WALIT STEVIA/WALIT GINSENG. Saya boleh masih cergas sampai malam dan tidak keletihan seperti dulu. Ini baru seminggu saya minum sudah nampak perubahannya. DNA ENERGY WALIT STEVIA/WALIT GINSENG telah menambahkan kecergasan dalam kehidupan bekerja saya. (15/07/2012)

No comments:

Post a Comment